Újra Könyvmarketing Konferencia

Mivel a könyvpiacokkal kapcsolatban számos kérdés kibeszéletlen maradt a tavasszal, a nagy sikerű könyvmarketing konferencia folytatásaként a Kreatív és a Diversiy in Book Publishing újabb konferenciát szervez. A programból:

  • A szerző mint brand - A szerzői marketing szerepe a könyvkiadásban (Isabel Kupski, S. Fischer Verlag, Kelet-európai Irodalmi Program, felelős szerkesztő)

  • Tervek és véletlenszerűségek a kortárs irodalom kiadásában (Sárközi Bence szerkesztő, Magvető Kiadó)

  • DRM mítosz: mire jó és mire nem a másolásvédelem (Bodó Balázs kutató, BME Média Oktatási és Kutatási Központ)

  • A könyvpiac helyzete, ötletek, hogy jobb legyen (Walitschek Csilla ügyvezető igazgató, Libri)

  • Állami gondozásban az árva művek - európai válaszok egy amerikai kihívásra (dr. Gyenge Anikó, egyetemi adjunktus, jogász)

  • Az e-könyvek forgalmazásának lehetőségei és buktatói Magyarországon (dr. Szemere Gabriella, Polc.hu és könyvkiadási vezető, Sanoma Budapest)

  • Közösségi oldalak és az olvasás kultúrája (A Facebook-világ, Szabó Gergely, a Webisztán blog szerzője)

  • Nyomdák a digitális világban (Nagy Béla, kereskedelmi vezető, Gyomai Kner Nyomda Zrt.)

Részletek:

www.kreativ.hu/esemeny/konyvmarketing_konferencia/index.php

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://eszerint.blog.hu/api/trackback/id/tr492388029

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.