Újra Könyvmarketing Konferencia
Mivel a könyvpiacokkal kapcsolatban számos kérdés kibeszéletlen maradt a tavasszal, a nagy sikerű könyvmarketing konferencia folytatásaként a Kreatív és a Diversiy in Book Publishing újabb konferenciát szervez. A programból:
A szerző mint brand - A szerzői marketing szerepe a könyvkiadásban (Isabel Kupski, S. Fischer Verlag, Kelet-európai Irodalmi Program, felelős szerkesztő)
Tervek és véletlenszerűségek a kortárs irodalom kiadásában (Sárközi Bence szerkesztő, Magvető Kiadó)
DRM mítosz: mire jó és mire nem a másolásvédelem (Bodó Balázs kutató, BME Média Oktatási és Kutatási Központ)
A könyvpiac helyzete, ötletek, hogy jobb legyen (Walitschek Csilla ügyvezető igazgató, Libri)
Állami gondozásban az árva művek - európai válaszok egy amerikai kihívásra (dr. Gyenge Anikó, egyetemi adjunktus, jogász)
Az e-könyvek forgalmazásának lehetőségei és buktatói Magyarországon (dr. Szemere Gabriella, Polc.hu és könyvkiadási vezető, Sanoma Budapest)
Közösségi oldalak és az olvasás kultúrája (A Facebook-világ, Szabó Gergely, a Webisztán blog szerzője)
Nyomdák a digitális világban (Nagy Béla, kereskedelmi vezető, Gyomai Kner Nyomda Zrt.)
Részletek:
www.kreativ.hu/esemeny/konyvmarketing_konferencia/index.php
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Kommentezéshez lépj be, vagy regisztrálj! ‐ Belépés Facebookkal